PočetnaO zubimaPreventivaDjecaMeka tkivaParodontologijaBolesti zubaHirurgijaProtetikaOrtodoncijaF.A.Q.ZanimljivostiLinkoviO meni

LIJEČENjE GANGRENE ZUBA

Gangrena zuba predstavlja stadijum infekcije kada dolazi do gubitka vitaliteta u pulpi zuba. Uslijed toga dolazi do nekrotičnog raspadanja tkiva pulpe. Bakterije koje su izazvale infekciju se sada nalaze u čitavoj pulpi i ulaze u zidove oko pulpe zida. Upravo zbog toga neophodno je liječenje ovih zuba tj. njegovih kanala kako bi se uklonile sve bakterije iz zidova pulpe. Gangrenozna pulpa predstavlja konstantan izvor bakterija koje prelaze u parodoncijum i izazivaju parodontitis tj. zapaljenje tkiva oko vrha korijena zuba. Ukoliko se ovo stanje ne liječi dolazi do razvijanja procesa i nastanka apscesa na zubu. Kao i kod pulpita, pacijentu se za prvu pomoć savjetuje da uzme neke analgetike dok je za definitivno rješenje neophodna posjeta stomatologu. U postpuku liječenja zuba najveća pažnja se posvećuje pravilnom određivanju dužine kanala zuba. Ovo je veoma bitno jer ukoliko se kanal odredi kraćim nego što jeste doći će do nedovoljnog punjenja a ukoliko se kanal odredi dužim, doći će do previše punjenog kanala. Upravo zbog toga se u ordinaciji MojStomatolog koristi aparat za precizno mjerenje dužine kanala najnovije generacije (IPex) koji predstavlja garanciju dobrog liječenja i punjenja kanala korijena. Pored savremene aparature u ordinaciji koristimo i najkvalitetnije materijale za liječenje kanala kao i za definitivno punjenje kanala korijena (AH Plus).

IPex aparat za određivanje dužine kanala Materijal za definitivno punjenje kanala

Ukoliko želite više informacija o pojedinim detaljima, kliknite na dole postavljene linkove:
Parodontiti Liječenje zuba
Apscesi